RaHa

welcome to my know domain

RaHa

welcome to my know domain

هر آنچه که رها میداند و میخواهد شما هم بدانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برنامه ای جالب

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۱ ب.ظ

ی برنامه خووووووب که میتونه کاری رو براتون انجام بده که دانشمندان داده انجامش میدن


خیلی هم سبکه و سرعت خیلی بالایی هم داره

ادامه مطلب رو بزن تا بریم ببینیم چیه و چیکار میکنه



این پروژه با زبان پایتون نوشته شده

این پروژه رو از رو مشکلی که خودم بهش داشتم ساختم و مشکلم رو باهاش حل کردم


مشکل من این بود که ی لیست از شماره ها بهم داده بودن که میبایست اون شماره ها رو به همراه ایمیل و نام و نام خانوادگی و اسم شرکت یا کمپانیشون رو به شکل مخاطب(با فایلی با فرمت vcf) ثبت میکردم

برا همین چون من آدم تنبلی هستم و تعداد اون شماره ها نسبتا زیاد بود اون ها رو تو قالب ی فایل متنی ذخیره کردم و بعدش هم هر کدوم رو تو ی ستون ثبت کردم و در اخر این برنامه رو نوشتم و بعدش مشکلم به کل حل شد

در ضمن من ترتیب نوشتن مشخصات رو توی فایل متنی به این شکل گذاشتم

Number***First Name***Last Name***Email Address***Company Name

البته به جای اون ستاره ها باید از فاصله(Space) استفاده کنید(صد البته باید به تعداد ستاره ها فاصله بذارید که میشه سه تا فاصله:)

برید کیف کنید


البته شاید برای شما تو همین قالب کار آمد نباشه ولی اگه با پایتون بتونید کار کنید باید بتونید با یکم تغیرات جزیی به شکلی که مشکلتون رو حل کنه در بیارید


البته و صد البته این برنامه برای اجرا نیاز به کامپایلر پایتون داره(البته به صورت پیشفرض این کامپایلر رو توزیع های لینوکس و مک نصب هستش:)))


لینک دانلود

خوشحال و موفق و سربلند باشید


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی