RaHa

welcome to my know domain

RaHa

welcome to my know domain

هر آنچه که رها میداند و میخواهد شما هم بدانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
سلام وقت همه خوش :-)
الان ساعت ۵۳ دقیقه بامداد روز شنبه هستش و من هوس ی سفر به کلم زده(هاهاهاها ، سفر !!!! اونم این وقت شب ؟ بابا بگیر بخواب...)
اره سفر ، سفر به ی جایی. اگه بخوام یکم بازاریابی برای توری که گذاستم بکنم باید بگم :
به خونه ی میلیونر (البته به دلار!)
به خونه ی اسطوره (اونم از نوع کامپبوتریش)
به خونه ی خالق(اونم از نوع نرم افزاریش)
خب اگه یکم دیگه ادامه بدم دیگه هیشکی ادامه مطلب رو نمیزنه :-)
خب پس بیایید تا ی سری بزنیم به خونه اقای --- ، برنده جایزه --- بوده است

بیشتر از این معطل نکنید و روی ادامه مطلب کلیک کنید تا با من تو این سفر همقدم باشید...


خب باید دیگه لو بدم که سفرمون به کجاست(بگم ؟؟؟؟ نه شما بگو بگم ؟؟؟؟)

میخواییم بریم و سری بزنیم به خونه میلیونر ۱۵۰ میلیون دلاری ، برنده جایزه هزاره(میخوایید بدونید چیه ؟؟؟(خب خسته که نمیشید تو گوگل ی سرچ بزنید !)اینم من باید بگم ؟؟؟ عایا؟:)، خالق لینوکس؛ آقای لینوس تورالدز

این ویدیو که میذارم محل کار آقای لینوس تورالدز رو به نمایش گذاشته( که دیدنش خالی از لطف نیست که هیچ ، خیلی هم از همه نظر مفید خواهد بووود) ، که واقعا من یکی که خودم الان گنو / لینوکس رو خیلیییییییییییییییییییییییییی دوس دارم  خوشحال شدم از دیدن این فیلم که کسی که این معجزه نرم افزاری رو ساخته(لینوکس رو میگم( در ضمن همش هم فی البداهه هستش:)) تو چ محیطی کار میکنه! شاید برای الگو برداری بوده باشه(هرچند من تا حالا تو عمرم الگو نذاشتم(چون محدودم میکنه) ولی همیشه هدف گذاشتم(شاید سطح علم و سواد و خلاقیتش رو هدف گذاشتم:))!!!!

خب بریم(برید چون من از حفظم) به سراغ دیدن فیلم!!!
چون متاسفانه این سرویس وبلاگ دهی خیلی خیلی محترم گذاشتن <iframe> رو بر مبنای پرداخت هزینه(نمیدونم با چ هدفی استفاده از تگ ها رو محدود کردن به اسم فروشگاه امکانات یا افزونه ها ( نمیدونم از کی تا حالا تگ ها هم جزوی از افزونه ها شدن:)) گذاشتن و هم هیچوقت همچین هزینه ای بابت یک تگ نمیکنم( البته یکی از شما اگه خودتون مایل باشید میتونید مثه ی اسپانسر عمل کنید و این تگ(به قول بیان افزونه رو به این وبلاگ اضافه کنید)که البته واقعا نیازی هم نمیبینم)پس لینکش رو از دو منبع(یکی یوتیوب ( فیلتر شده به وسیله فیلتر چی محترم) و دیگری هم از نمیدونم کجا(که خوشبختانه فیلتر نمیباشد)) میذارم.

لینک بوتیوب
خب لینک دوم خرابه ،‌پس زحمت بکشید از یوتیوب ببینید
لینک اپارات هم پیدا شد (البته با تشکر از امیر حسین عزیز(آپدیت شنبه:))

ببینید ،‌ساده زندگی کردن در اوج معروف بود رو حس کنید، و اگه هم لازم شد یاد بگیرید...
و در اخر هم خوش باشید( ببخشید بابت پر چانگی من)
وااااااااااااااااااو الان ساعت ۱ و ۵۳ دقیقه بامداد شده
آپدیت شده توسط رها در ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه روز شنبه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی