RaHa

welcome to my know domain

RaHa

welcome to my know domain

هر آنچه که رها میداند و میخواهد شما هم بدانید

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کلام اول

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

با سلام خدمت همه دوستان از جمله اهالی قلم

من رها RaHa هستم

بیست و دو روز دیگه بیست و یک ساله میشم

جنسیتم مذکر هستش

در ضمن لازمه که بدونید که اسم واقعی من رها نیست ولی چون تو حوضه مجازی همه من رو با اسم رها میشناسن پس اسم اصلیم اهمیت چندانی نداره

امیدوارم در قلم زدن و اطلاع رسانی در مورد کامپیوتر (در توان خودم) در خدمت خوانندگان عزیز شرمنده نشم

پس امروز رو روز شروع خطاب میکنیم ، روز اول قلم زدنم در وبلاگ

با نام خوبی ها و با شعار همیشه لبخند بزن شروع میکنیم

  • رها RaHa

نظرات (۲)

  • مهدی جباری
  • ایشالله که موفق باشی اقا رها...!!!!!!!!!به منم ی سر بزن...موفق باشی
    پاسخ:
    ممنون
    حتما !!!
    در اسرع وقت سر میزنم
    dada damet garm ye kam az on tarfandato be ma ham yad bedeh
    پاسخ:
    چشم حتما !!!
    سعی میکنم هر چی رو میدونم رو این وبلاگ بذارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی